2024. június 11., kedd

Tavaszi életképek

Szokásos random képes helyzetjelentés következik. Ez a tavasz valahogy nagyon eseménydúsra sikeredett, pedig ránkférne egy kis nyugalom.



A tavaszi kalácsomra nagyon büszke vagyok

Kollégákkal voltunk karaokezni

És ilyen puccos fürdőben a csajokkal, de csak az előszobáról készítettem fotót

Most hogy megvédtük az epreket a madaraktól, ilyen szuper termésünk lett

Olivér focicsapata

Meg az Ároné

Volt sarki fény Cambridge-ben! Amit nekünk sikerült teljesen
átaludnunk, ez a kollégám fotója 😞

Elkezdtem újra hastáncolni. Még egy török férfi hastánctanár
workshopján is voltam, míg a gyerekek cserkésztáborban rosszalkodtak

Olivér is ilyen jól rajzol már. Úgy látszik csak az én generációmat
ugrotta át a családi rajztehetség




Dani csipkebogyóbora beért

Sőt, a magyar barátnőimmel még egy kubai csellista koncertjén is voltunk, nagyon jó hangulata volt, kis ízelítő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése