2023. február 4., szombat

Nepál 7

Ezen a napon sokminden történt. Megálltunk egy hegyi buddhista szentélynél, ez tényleg nagyon hangulatos volt, abszolút más világban érezte magát az ember. Továbbá ezen a napon lettem rosszul. Alig kaptam levegőt és szabályosan pánikroham jött rám félúton. Azt hittem a magasságtól van, ekkor értünk 3000 m fölé. Aztán mire a szállásra értünk már 38.8 volt a lázam, mondta a túravezető, hogy ez aztán nem a magasságtól van. 

Hát igen, ekkor még nem tudtuk, de az út végén kiderült, hogy elkaptam a dengue lázat. Tulajdonképpen nem volt rosszabb mint egy kemény influenza magas lázzal, csak közben a Himlajában túrázás nem hiányzott volna.

Térkép a célállomásig

Indulás a szállásról






Csapatfotó

A túravezetőkkel is






A kéktetős házak voltak a következő szállás









Amint megérkeztünk, bedőltem az ágyba, és az elkövetkező
48 órát így töltöttem

Estére még a nap is kisütött


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése